Педагогічне кредо:
«Збудити, дати виявитися самостійним творчим здібностям дитини, навчити
найвищому із мистецтв – мистецтву жити».
Проблема,
над якою працює класний керівник: «Виховання творчої особистості».
Працюючи
з дитячим колективом, розумію, що особистісно зорієнтоване виховання дає
можливість підтримувати та розвивати природні якості кожного учня, його
здоров’я, індивідуальні здібності, допомагати в становленні його
суб’єктивності; соціальності, творчої реалізації особистості. В своїй роботі
поєдную процес виховання та освіти в єдиний процес допомоги, підтримки,
соціально-педагогічного захисту, розвитку дитини, підготовки до життєтворчості.
Це
дає можливість реалізувати завдання особистісно зорієнтованого виховання:
-
розвинути індивідуальні пізнавальні
здібності кожного учня;
- максимально виявити, ініціювати,
використати індивідуальний досвід учня;
- допомогти особистості пізнати себе,
самовизначитись та самореалізуватись;
-
сформувати в особистості культуру
життєдіяльності, яка дає можливість продуктивно визначати лінії життя.
Учнівський
колектив 3 – Б класу працездатний, дисциплінований. Хлопчики та
дівчатка
люблять разом проводити час, працювати та відпочивати в школі і в позаурочний
час, відвідувати різні гуртки.
Діти
знають норми і правила поведінки під час навчальних занять і відпочинку. З метою закріплення знань правил поведінки, в
класі протягом навчального року проводяться класні і загальношкільні заходи.
Як
класний керівник формую в учнів ціннісне ставлення до суспільства та держави. В
класі проводились бесіди «Символи моєї держави», «Великий дім – держава»;
година спілкування «Моя рідна Україна»; вікторина «Вислови та вірші про мову»;
конкурс малюнків «Кожна дитина має право», вікторина «Чи знаєш ти свій край»,
бібліотечний урок до Дня українського козацтва.
Особливу увагу приділяю формуванню моральних
якостей: чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності,
милосердя, взаємодопомоги, співпереживання, щедрості, поваги до особистості.
З цією метою проводжу бесіди «Про справжню
дружбу», «Мої обов’язки», години спілкування «Вчимося бути справжніми людьми»,
«Чужого горя на буває», розгляд життєвих ситуацій «Як би я вчинив…», «Якщо твій
друг помилився…»; колективне складання
правил товаришування «Правила нашого життя»
Формую екологічну культуру школярів, стимулюю
бажання пізнавати природу, виховую прагнення берегти і примножувати її
багатства. В свою роботу включаю бесіди «Ми відповідаємо за тих, кого
приручили», «Збережемо чистим довкілля», гру-подорож «Заповідні місця України»,
конкурс малюнків «Рослини моєї вулиці», «Квіти в житті людини». Особливе місце
посідають і екскурсії. Починаючи з екскурсії до шкільного музею «Чорнобиль - рана України» і продовжуючи екскурсіями по
місту та історичним місцям рідного краю.
Для усвідомлення значущості праці в житті
людини та з метою виховання відповідальності за результати власної праці та
праці інших проводжу бесіди «Хвилина час береже», «Чи вмієш ти вчитися?»,
години спілкування «Праця – годує, а лінь – марнує», «Шануймо працю інших»,
акції «Збережемо книгу!», «Подарунки молодшим друзям»; участь в прибиранні
шкільної території, конкурс «Мала господиня». Також стало традицією проведення
майстер-класів батькам, виготовлення вітальних листівок та поробок з природного
матеріалу.
Підвищенню рівня естетичного виховання та
емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва сприяють години милування природою
«Лісові сюрпризи», «Хоровод весняних квітів», «Осіння щедрість», уявна
гра-мандрівка «У країну мистецтва»; виставка малюнків «Краса природи рідного
краю», конкурси юних декламаторів; проект «Музичні враження», інсценізація
казки «Рукавичка» англійською мовою.
З метою виховання у школярів ціннісного
ставлення до здорового способу життя, формування позитивної орієнтації до свого
здоров’я, як найвищої соціальної цінності проводжу класні години «Здоров’я –
найбільший скарб», «Ні шкідливим звичкам»,
бесіди «Профілактика інфекційних захворювань», «Режим дня школяра»,
вікторину «Сам удома», психологічний портрет «Мій найкращий друг»(міні-твори);
«Краса імені мого», конкурс малюнків «Найцінніше в моєму житті», олімпійські
уроки, спортивні ігри та змагання.
Особливу роль у виховній роботі відводжу
участі у загальношкільних заходах: «Королева – осінь», «Містери школи»,
«Весняний вальс». Саме в процесі цієї роботи можна побачити, як дорослішають
мої вихованці, як вдало проходить процес становлення і розвитку класного
колективу.
Немає коментарів:
Дописати коментар