пʼятницю, 23 червня 2017 р.

Конкурс “Містер школи 2016”

Учень 3-Б класу Пурас Євгеній брав участь у конкурсі.

 На першому етапі конкурсу транслювалася відео-візитівка у вигляді фото-колажу під музичний супровід гурту «Океан Ельзи» з піснею «Там, де нас нема…», та цікавою автобіографією:
 -         «Всім привіт! Мене звати Женя! Я учень 3-Б класу.
У мене чудова, дружна родина. Найгарніша і найдобріша у світі мама. Найкращий друг, порадник і той, з кого я беру приклад справжнього мужчини – мій тато. Та моє вередливе, але найулюбленіше сонечко – молодша сестричка Поліна.
Я люблю подорожувати, відкривати для себе нове у Світі. Я вже встиг побувати у мальовничій Полтаві, до речі, там я народився. Також у місті Жовті Води Дніпропетровської області. Бачив красу Софіївського парку у місті Умань. Декілька разів був у столиці України – Києві. Знайомився із містами Кременчук та Світловодськ. Приймав участь у конкурсі КВК разом із своїми батьками у місті Славутич біля Чорнобильської атомної станції. Мав за честь відвідати Одеську кіностудію Довженка та спускався в Одеські катакомби. Захоплювався величчю гірських масивів Карпат. Милувався Ужгородським та Мукачівським замками. Прогулювався вулицями міста Лева. Купався у водах Чорного та Азовського морів.
Спорт – невід’ємна частина мого життя. Дуже люблю кататися на велосипеді, ковзанах та роликах. Третій рік займаюсь боротьбою дзю-до, маю жовтий пояс та декілька винагород. Обожнюю активне дозвілля на природі зі своєю сім’єю, та екстрим.
Колекціоную моделі автомобілів та роботів. Робимо із батьком цікаві поробки до школи зі всіляких матеріалів.
В майбутньому я мрію стати конструктором-винахідником. І я впевнено крокую до своєї мети.
Усім конкурсантам бажаю вдалих виступів. А Вам, шановне жюрі та глядачі – приємного перегляду та гарного настрою!»
 На другому етапі конкурсу хлопчик читав патріотичний вірш полтавської поетеси Марійки Бойко під музику Тараса Петриненка – «Україна».
«Не забувай!»
Не забувай, що буде ще весна!
Коли кохання запанує в світі!
Що всі ми діти – то весняні квіти!
І що надія світу – то краса!

Не забувай ніколи рідну мову!
Не забувай любити свою неньку!
Для неї ти усе іще маленький,
І пісню її першу колискову.

Тебе од бід тяжких врятує Мати…
Не забувай про кроки свої перші,
Тому коли ти виростеш нарешті,
Бувай частіше в своїй рідній хаті!

Не забувай ніколи Україну!
Її пісні і вроду калинову,
Її людей і тепле рідне слово,
Своє коріння і свою родину.

Не забувай ніколи ні про що,
Аби за тим колись не жалкувати.
Не забувай частіше усміхатись,
Всміхатись людям, просто ні за що!..


За висновками журі Шевченко Роман став переможцем конкурсу і зайняв друге місце.

Немає коментарів:

Дописати коментар